1. Flooding!

    Leave a comment

    April 18, 2014 by Arumsari Veldman

    I can’t wait to write something again here. I’m writing in the loud sound of the rain outside. Here we …
    Continue reading

  2. Something whispering me…

    Leave a comment

    April 17, 2014 by Arumsari Veldman

    Too early to wake up… I’m just awake. My eyes is almost fresh but my body still want to stay …
    Continue reading

  3. Oops… !

    Leave a comment

    August 10, 2009 by Arumsari Veldman

    Cuman numpang lewat.. udah lama ga diisi.. Hari ini… “MENCENGANGKAN!!”

  4. Kereta Kahuripan donk,donk,donk, kedongdong!

    1

    April 9, 2009 by Arumsari Veldman

    Gue ga tau harus ketawa atau nangis-nangis. Well, gue bersyukur banget atas kejadian H-1 pemilu legislatif. Pagi-pagi sampe pulang sih …
    Continue reading

  5. BECAK TIGULING !!!

    Leave a comment

    April 8, 2009 by Arumsari Veldman

    mmm… sekalian aja deh, gue mau cerita sedih satu lagi :(( Jadi, waktu hari Senin ketika gue berangkat sekolah… gue …
    Continue reading

  6. Penyelamatan Kunci [Part II-final]

    Leave a comment

    April 8, 2009 by Arumsari Veldman

    wuaduhh.. hari membolang ke Cianjur nih. Hese oge eung mau ke Cianjur dari Bandung daripada dari Ekek, whehehehe ah.. nasib …
    Continue reading

  7. Penyelamatan Kunci [Part I]

    Leave a comment

    April 7, 2009 by Arumsari Veldman

    Wuahhh.. Menjelang UAN kok gue malah sering posting blog gini sih? Wekekekekek. Abisnya… gue udah ga tahan sih, pengen cerita-cerita …
    Continue reading

Profile

Arumsari Veldman

Arumsari Veldman

I have a dream to be a traveller. Currently, I still live in Indonesia (Bandung-West Java) and I'm going to move to The Netherlands soon. This blog may be still so much far from perfect grammar. But I'll do the best. So enjoy my blog!

View Full Profile →

May 2017
M T W T F S S
« Nov    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031